JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Zadejte dotaz, hledané slovo
Home > Osobní vozy > S-MAX > Výbava > Dynamika a hospodárnost

Dynamika a hospodárnost

Řada technologií vozu S-MAX vám může pomoci šetřit palivo a získat maximum z hybridního pohonu vašeho vozu. Pro získání informací o hospodárnosti vašeho řízení nahlédněte do aplikace FordPass a zjistěte, jakým způsobem můžete vaše řízení ještě více zvýhodnit.

Motor, který odpovídá přísné normě 

Motor vozu Ford S-MAX splňuje emisní normu Euro 6.2. Je měřena metodikou celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká užitková vozidla WLTP, která testuje spotřeby paliva a emise CO2

Ford All-New 2.0L TDCi engine
Ford All-New 2.0L TDCi engine

Hospodárný a výkonný hybridní pohon HEV

Vůz S-MAX je nyní nabízen s výkonným a hospodárným motorem 2.5 Duratec Hybrid s výkonem 190 k. Vypouštěné emise dosahují hodnoty pouze 146 g/km. Tento motor disponuje akumulátorem a výkonným elektromotorem, který využívá energii vytvořenou brzděním a ukládá ji pro pozdější využití. To vám umožní absolvovat některé kratší úseky v nízkých rychlostech pouze s využitím elektromotoru. Pro zachování co největšího zavazadlového prostoru je akumulátor umístěn pod podlahu.

Důmyslná osmistupňová automatická převodovka

S-MAX je vybaven zcela novou automatickou převodovkou, která byla navržena od základů tak, aby byly zdokonaleny jízdní vlastnosti, optimalizovala se spotřeba paliva a maximalizoval výkon. Výsledkem je vylepšená akcelerace a hladký průběh řazení. Tradiční volicí páku nahradil elegantní a prostorově úsporný otočný volič.

Ford S-MAX 8-Speed Automatic Transmission
Ford S-MAX Advanced Multi-Link Rear Suspension

Vynikající ovladatelnost i komfort díky vyspělému podvozku

Nové víceprvkové zavěšení zadních kol v kombinaci se zdokonalenými vzpěrami MacPherson vpředu zajišťuje přesné vedení kol, vysoký komfort odpružení a precizní ovládání vozu.

Efektivnější dobíjení akumulátoru

Na rozdíl od konvenčních systémů obnovuje Inteligentní rekuperační dobíjení kapacitu akumulátoru pouze tehdy, když je to zapotřebí. Pokud to není nutné, nedobíjí například během akcelerace. Tím pomáhá snížit spotřebu a emise.

Ford S-MAX Smart Regenerative Charging showing the engine with wheels through the cowling
Top