JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Zadejte dotaz, hledané slovo
Home > Před nákupem > Další kroky > Mimořádná nabídka > Mondeo HEV
Mondeo HEV nabídka
Parkování na modrých a fialových zónách v Praze zdarma.

Zvolte si hybridní Ford Mondeo HEV a získejte nepřehlédnutelné výhody:

 

  • Parkování zdarma na všech modrých a fialových zónách v Praze, i pro mimopražské.
  • Aktuální nabídku skladových vozů Mondeo HEV naleznete zde.

Konkrétní nabídku vozu si vyžádejte na zakaznik@ford.com

ford mondeo hev in white

S Fordem Mondeo HEV můžete ušetřit tisíce za parkování v Praze.

Auta s hybridním pohonem mohou parkovat v placených modrých a fialových zónách v Praze zdarma. Vůz stačí zaregistrovat na úřadě a zaplatit ročně 100 Kč za administrativní poplatek.

Pravidla a výdej parkovacích oprávnění pro vozidla s hybridním pohonem se řídí podmínkami společnosti Technická správa komunikací hlavního města Prahy, a.s. Povolení k parkování lze získat u Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, Praha 1 (je nutné se telefonicky předem objednat, tel. 236 004 354). Ford Mondeo HEV splňuje vyhlášené technické podmínky.

Ford Mondeo HEV

Ford Mondeo HEV (Hybridní Elektrický Vůz) je prostorný pětimístný vůz, který využívá speciálně vyvinutý benzínový motor o obsahu 2.0 litru v kombinaci s elektromotorem a systémem akumulátorů. Ve většině případů při nízké rychlosti a na krátké vzdálenosti je HEV poháněn výlučně elektřinou. Benzínový motor zajišťuje dodání výkonu při vyšších rychlostech a při potřebě velkého výkonu. Kombinovaný výkon benzínového motoru a elektromotoru 138 kW/187 k je na kola přenášen komfortní bezstupňovou automatickou převodovkou. Standardně dodávaná záruka Ford Protect 5 let / 120 000 km platí na akumulátory, všechny další hybridní komponenty a i na zbývající části vozu.

ford mondeo hev sign
ford large fleet

Elektrifikace užitkových vozů

Ford plánuje elektrifikaci svých dodávek. Aktuálně probíhá testování vozů Ford Transitů Custom s plug-in hybridním pohonem. Transit Custom PHEV používá vyspělou konstrukci pohonu, díky níž může většinu běžných jízd po městě provést na elektřinu získanou z běžné rozvodné sítě. K prodloužení dojezdu v případě potřeby slouží spalovací motor. Užitkové vozy najedou v Londýně denně přibližně třináct milionů kilometrů a zkušenosti z provozu jsou zohledňovány při vývoji sériové verze.

* Množstevně omezená nabídka vozu a financování platí pouze pro právnické osoby a podnikatele nejpozději do 30. 9. 2018, nejedná se o závaznou nabídku na uzavření smlouvy. Splátka operativního leasingu v Kč bez DPH, 60 měsíců, nájezd 120 000 km. Individuální nabídku a nabídku pro spotřebitele vám připraví autorizovaný partner Ford.

Údaje o emisích CO2 v g/km a o spotřebě paliva byly získány pomocí metodiky tzv. celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP) zavedené nařízením Komise C(2017) 3521 a v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151. WLTP představuje novou reálnější metodiku testování hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Od 1. září 2018 WLTP zcela nahradí metodiku NEDC. Během poslední fáze platnosti metodiky NEDC jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 naměřené pomocí nové metodiky WLTP přepočteny zpět na hodnoty odpovídající metodice NEDC. Z důvodu realističtějších zkušebních podmínek jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 naměřené na základě WLTP často vyšší než hodnoty zjištěné na základě NEDC. Pro oba testovací postupy a cykly (NEDC i WLTP) však platí, že zjištěné hodnoty spotřeby a emisí se ani v případě NEDC ani v případě WLTP cyklu nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty umožňující srovnání mezi různými modely vozů a jejich výrobci. Výbava na přání nebo výbava z příslušenství může mít vliv na zvýšení hodnoty emisí a spotřeby paliva vozidla. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí u CO2 konkrétního vozu navíc neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu.

Top