White All-New Ranger Plug-in Hybrid being charged

Obrázky jsou z předprodukce a generované počítačem. Některé prvky výbavy a funkce nemusí být k dispozici na českém trhu.

NOVÝ FORD RANGER PLUG-IN HYBRIDRanger PHEV - Best-selling pick-up truck since 2015

PRÁCE. ZÁBAVA. ELEKTŘINA.

Konfigurovat

Bez kompromisů. Ford Ranger Plug-in Hybrid® (PHEV) odveze nejenom vás, na korbě až 989 kg dalšího nákladu, utáhne 3500 kg a díky nejvyššímu točivému momentu mezi modely Ranger 697 Nm zvládne projet i ten nejnáročnější terén.

Nabízí hladkou kombinaci benzínového a elektrického pohonu. A nulové emise při jízdě v čistě elektrickém režimu. Evropský bestsellerRanger PHEV - Best-selling pick-up truck since 2015 je teď ještě lepší. 

MAXIMÁLNÍ HMOTNOST BRZDĚNÉHO PŘÍVĚSU

Až 3500 kgMaximální hmotnost přívěsu je omezena hmotností

MAXIMÁLNÍ HRUBÁ NOSNOST

Až 989 kgPřepravní kapacita a nosnost jsou omezeny hmotností

DOJEZD NA ELEKTRICKÝ POHON

Až 43 kmPředpokládané hodnoty dojezdu na elektřinu se vypočítávají

Ford Ranger PHEV

První plug-in hybridní pick-up v Evropě

Ranger PHEV nabízí vynikající výkon společně s nižší spotřebou palivaVe srovnání s nehybridním Rangerem se vznětovým motorem V6. díky hladké kombinaci spalovacího motoru 2.3 EcoBoost a 75kW elektromotoru.

Díky volitelným jízdním režimům si můžete vybrat, jestli budete jezdit jen na benzín, elektrický pohon či v hybridním režimu. Výkon 279 k (205 kW), točivý moment až 697 Nm a maximální hmotnost taženého přívěsu až 3500 kgMaximální hmotnost přívěsu je omezena hmotností – legendární houževnatost Fordu Ranger zkrátka nezná kompromisy.

Dojezd na elektrický pohon

Obzvlášť pokud vás práce zavede i do města, je Ranger PHEV skvělou volbou. Velkou část svých každodenních jízd v hustém provozu totiž zvládnete při jízdě na čistě elektrický pohon (režim EV nyní), elektromotor o výkonu 75kW spolu s akumulátorem o kapacitě 11,8 kWh zajišťují dojezd až 43 km.

Ford Ranger PHEV front view
Ford Ranger PHEV Terrain Management System

Terrain Management Systém

Hladká silnice nebo náročný terén. Ať už vás cesta zavede kamkoliv, na Ranger se můžete vždy spolehnout. Otočný volič jízdních režimů vám umožní jednoduše přepínat mezi režimy Normální, Eco nebo Sport pro jízdu na běžných silnicích, Tažení/vlečení pro jízdu s přívěsem, Kluzký povrch pro jízdu v dešti nebo režimy Bahno/vyjeté koleje a Písek pro náročnější jízdu v terénuAsistenční systémy jsou pouze podpůrné a nezbavují řidiče povinnosti věnovat se řízení,.

Ford Ranger PHEV EV Drive Modes

EV režimy pohonu

Čtyři volitelné režimy pohonu vám umožňují zvolit, zda budete jezdit jen na benzín, elektrický pohon nebo v hybridním režimuAsistenční systémy jsou pouze podpůrné a nezbavují řidiče povinnosti věnovat se řízení,.

Ford Ranger PHEV Pro Power Onboard

Pro Power Onboard

Pro Power Onboard představuje integrovaný mobilní zdroj elektřiny, díky kterému můžete nechat generátor doma. Na výběr je varianta o výkonu 2,3 kW, která umožňuje dobíjet baterie a napájet většinu elektrického ručního nářadí. Varianta s výkonem 6,9 kW dokáže napájet celou řadu těžších zařízení jako brusné nástroje, klimatizační jednotky, vzduchové kompresory, kempingová kamna anebo třeba nabíjet elektrokolaStandardní nebo volitelná výbava.

RANGER VS RANGER

Tažná kapacita 3500 kg, nosnost až 989 kg či nejvyšší točivý moment mezi modely Ranger 697 Nm. Díky těmto parametrům věříme Fordu Ranger PHEV natolik, že jsme ho poslali do souboje s nejoblíbenějším evropským pick-upemRanger PHEV - Best-selling pick-up truck since 2015. Podívejte se, jak souboj probíhal. 

Ranger versus Ranger: v tomto videu se utká Ranger s 2.0litrovým vznětovým motorem s plug-in hybridním Fordem Ranger v několika výzvách.

STUPNĚ VÝBAVY

 

 

Explore the range of Ranger

NAJDĚTE IDEÁLNÍ RANGER PRO VÁS

Potřebujete druhou řada sedadel, nebo větší nákladový prostor? Chcete pokročilý PHEV, nebo naftový motor? Díky široké nabídce výbavových stupňů, pohonů a karoserií jistě najdete Ranger, který splní vaše potřeby.

Zjistěte více o verzích modelu Ranger

Pro více informací klikněte na odkaz níže