Home > Svět Fordu > O Fordu > Top 100 etických společností
Top 100 ethical companies visual

Top 100 etických společností

Ford je jediná automobilka na seznamu nejetičtějších společností světa v roce 2016, vydaném Institutem Ethisphere http://www.ford.co.uk/experience-ford/AboutFord/News/CompanyNews/2016/ford-world-most-ethical-company

  • Institut Ethisphere® zařadil společnost Ford za rok 2016 do prestižního seznamu World’s Most Ethical Companies®. Ford je jedinou automobilkou, které se této pocty dostalo.
  • Ethisphere každoročně vybírá velké světové společnosti za praktikování etických zásad a společenské odpovědnosti i v řízení a vedení.
  • Zákazníci si stále víc a víc váží etických zásad v podnikání. Poslední výzkumy dokazují, že většina populace USA se o společnosti dozví ještě dříve, než s ní naváže obchodní vztah. Více než třetina z dotázaných odmítá navázat obchodní vztah s firmou, která má negativní pověst.

DEARBORN, Mich., 7. března 2016 – Ford Motor Company je jedinou automobilkou, která se dostala na seznam nejetičtějších společností World’s Most Ethical Company® v roce 2016, kam ji zařadil institut Ethisphere Institute. Této pocty se nám dostalo zrovna ve chvíli, kdy se ukázalo, že etika v obchodování výrazně ovlivňuje zákazníky a možnost, že u dané společnosti nakoupí.

„Za tuto poctu musíme poděkovat svým zaměstnancům, kteří cítí odhodlání dělat správné věci a správná rozhodnutí,“ řekl Bill Ford, výkonný předseda Ford Motor Company. „Etika a společenská odpovědnost firem jsou základní aspekty, které nás pohánějí vpřed ve snaze zlepšovat životy lidí.“

Jde už o sedmý rok za sebou, kdy institut Ethisphere Institute zařadil Ford mezi nejetičtější světové společnosti.

Institut Ethisphere Institute, celosvětový lídr v oblasti definování a vyvíjení standardů etiky v obchodních praktikách, oceňuje společnosti v pěti kategoriích: etika a soulad se zásadami, společenská odpovědnost firem, kultura etiky, řízení a vedení a pověst.

Ford již dlouhá desetiletí uznává důležitost silné společenské odpovědnosti firem i toho, jak se tento aspekt promítá do úspěchu a procesu budování pověsti značky. Více než polovina respondentů průzkumu 2016 Harris Poll Reputation Quotient uvedla, že si o společnosti zjistila více informací, než s ní přišla do obchodního styku. Více než třetina dotázaných se navíc rozhodla nenavázat s firmou obchodní vztah, pokud se dozvěděla o její negativní pověsti.

„Společnost Ford velmi jasně vnímá, že důvěra je základním kamenem všech jejích aktivit. A její snaha stát se aktivní součástí celosvětové komunity může vysvětlovat, proč se stala jedinou automobilkou, kterou Ethisphere zařazuje do seznamu už od roku 2010,” říká Timothy Erblich, generální ředitel Ethisphere. „Taková pocta už posedmé za sebou... To je skvělý výsledek. Gratulujeme k takovému úspěchu všem lidem ve společnosti Ford.“

Více informací o metodologii Ethisphere Institute i kompletní seznam nejetičtějších společností světa za rok 2016 najdete na http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/.

Top