Home > Financování > Infomace pro zákazníky > Důležité informace a často kladené dotazy
  • Jak získám aktuální finanční nabídku úvěru nebo leasingu?

    V této záležitosti prosím kontaktujte našeho partnera, autorizovaného prodejce Ford, klikněte zde.

    Jaké doklady jsou potřebné k vyřízení smlouvy o úvěru?

    Pro schválení úvěrové smlouvy si prosím připravte následující dokumenty:

    Záloha 25 % a vyšší

    Podnikatelé:

    • Kopie OP
    • Informační list pro podnikatele
    • Souhlas se zpracováním osobních údajů u fyzických osob 

    Soukromé osoby:

    • Kopie OP
    • Druhý doklad totožnosti (rodný list, cestovní pas, řidičský průkaz) 
    • Informační list pro soukromé osoby
    • Souhlas se zpracováním osobních údajů
    • Doklad o výši příjmu (potvrzení od zaměstnavatele nebo bankovní výpisy za poslední 3 měsíce nebo výplatní pásky za poslední 3 měsíce)
    Záloha do 24,99 %

    Podnikatelé:

    • Kopie OP
    • Informační list pro podnikatele
    • Souhlas se zpracováním osobních údajů u fyzických osob

    Podvojné účetnictví:

    • Kopie daňového přiznání za uplynulé 2 účetní období
    • Rozvaha a Výkaz zisku a ztrát za uplynulé a běžné účetní období 

    Subjekty vedoucí daňovou evidenci:

    • Kopie daňového přiznání za uplynulé 2 účetní období
    • Výkaz o příjmech a výdajích za uplynulé a běžné účetní období
    • Výkaz o majetku a závazcích za uplynulé a běžné účetní období 

    Soukromé osoby:

    • Kopie OP
    • Druhý doklad totožnosti (rodný list, cestovní pas, řidičský průkaz) 
    • Informační list pro soukromé osoby
    • Souhlas se zpracováním osobních údajů
    • Doklad o výši příjmu (potvrzení od zaměstnavatele nebo bankovní výpisy za poslední 3 měsíce nebo výplatní pásky za poslední 3 měsíce)

    FCE Credit, s.r.o. si vyhrazuje právo vyžádat si v individuálních případech dodatečné podklady k posouzení bonity klienta.

    Formuláře ke stažení

    Informační list pro podnikatele (PDF 73KB)

    Informační list pro soukromé osoby (PDF 2.7MB)

    Ručitelské prohlášení (PDF 2.1MB)

    Potvrzení zaměstnavatele (PDF 38KB)

    Souhlas se zpracováním osobních údajů soukromé osoby a fyzické osoby podnikatelé (PDF 1.2MB)

    Souhlas se zpracováním osobních údajů právnické osoby (PDF 1.2MB)

  • Jaké jsou poplatky za administrativní úkony?

    Aktuální verzi ceníku naleznete níže.

    Ceník

    Jak nahlásím pojišťovně, že došlo k nehodě vozidla?

    Podle toho, u které pojišťovny máte vozidlo pojištěno, lze pojistnou událost nahlásit a vyřídit na kontaktech uvedených níže:

    Allianz pojišťovna, a.s.

    • Telefonicky na čísle 241 170 000 (Po - Pá 8-20 hodin, So – Ne 9-18 hodin, mimo státní svátky) 
    • On-line na internetových stránkách pojišťovny Allianz

    Generali Pojišťovna a.s.

    • Telefonicky na čísle 244 188 188 (Po - Pá 7-19 hodin)
    • On-line na internetových stránkách pojišťovny Generali

    Česká pojišťovna a.s.

    • Telefonicky na čísle 241 114 114 (nepřetržitě 24 hodin, každý den v týdnu včetně svátků a víkendů)
    • On-line na internetových stránkách České pojišťovny
    Jak získám pro pojišťovnu váš souhlas s uvolněním pojistného plnění (tzv. Devinkulaci)?

    Vytiskněte si prosím formulář Žádost o devinkulaci (PDF 38KB) a po vyplnění jej zašlete emailem na adresu creditcz@ford.com (faxem na číslo 234 650 399 nebo poštou na adresu FCE Credit, s.r.o., Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8).

    Jak získám nový doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, zelenou kartu, nebo detailní informace ohledně pojištění?

    V této záležitosti prosím kontaktujte příslušnou pojišťovnu, u které je vozidlo pojištěno a kde Vám na požádání bude vystaven nový doklad. Informaci o pojištění naleznete na leasingové smlouvě v části 2: Údaje o pojištění. Případně volejte FCE Credit s.r.o., tel. 234 650 361, 234 650 374.

    Co mám dělat v případě odcizení vozidla nebo v případě totální havárie vozu?

    V této záležitosti prosím kontaktujte příslušnou pojišťovnu, u které je vozidlo pojištěno. Informaci o pojištění naleznete v příslušné leasingové / úvěrové smlouvě v části 3: Údaje o pojištění.

    Kontakty na příslušné pojišťovny jsou:

    • Allianz pojišťovna, a.s. – hlášení škod na čísle 241 170 000 (Po - Pá 8-20 hodin, So – Ne 9-18 hodin, mimo státní svátky)
    • Generali Pojišťovna a.s. – hlášení škod na čísle 244 188 188 (Po - Pá 7-19 hodin)
    • Česká pojišťovna a.s. – hlášení škod na čísle 241 114 114 (nepřetržitě 24 hodin, každý den v týdnu včetně svátků a víkendů) 

    Dále volejte FCE Credit s.r.o., tel. 234 650 364.

    Jak oznámím změnu příjmení/názvu firmy nebo změnu trvalé adresy/sídla?

    Vytiskněte si prosím formulář Oznámení o změně (PDF 36KB)  a po vyplnění jej zašlete emailem na adresu creditcz@ford.com (faxem na 234 650 398 nebo poštou na adresu FCE Credit, s.r.o., Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8).

    Jak získám velký technický průkaz?

    Vytiskněte si prosím formulář Žádost o zaslání velkého technického průkazu (PDF 49KB) a po vyplnění jej zašlete emailem na adresu creditcz@ford.com (faxem na 234 650 399 nebo poštou na adresu FCE Credit, s.r.o., Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8) včetně všech požadovaných dokumentů uvedených na žádosti. V případě dotazů volejte FCE Credit s.r.o., tel. 234 650 368.

     

    Jak předčasně ukončím úvěrovou/leasingovou smlouvu?

    Vytiskněte si prosím formulář Žádost o předčasné splacení leasingové/úvěrové smlouvy (PDF 47KB) a po vyplnění jej zašlete emailem na adresu creditcz@ford.com (faxem na 234 650 398 nebo poštou na adresu FCE Credit, s.r.o., Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8). V případě dotazů volejte FCE Credit s.r.o., tel. 234 650 355.

    Jak převedu úvěrovou/leasingovou smlouvu na jiného nájemce?

    Vytiskněte si prosím formulář Žádost o převedení práv a povinností (PDF 74KB) a po vyplnění jej zašlete emailem na adresu creditcz@ford.com (faxem na 234 650 399 nebo poštou na adresu FCE Credit, s.r.o., Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8) včetně všech požadovaných dokumentů uvedených na žádosti. V případě dotazů volejte FCE Credit s.r.o., tel. 234 650 376, 234 650 378.

     

    Jak ukončím mou úvěrovou/leasingovou smlouvu?

    K ukončení smlouvy dochází automaticky. Podmínkou je úhrada poslední platby dle smlouvy i úhrada všech příslušných plateb souvisejících se smlouvou. (Zrušte prosím včas případný trvalý příkaz.)

    Nejdříve v den ukončení úvěrové/leasingové smlouvy jsou zákazníkovi/nájemci odeslány doklady (velký technický průkaz a potvrzení o ukončení úvěrové/leasingové smlouvy včetně plné moci k přehlášení vlastnictví vozidla v případě, že je ve velkém technickém průkazu uveden jako vlastník FCE Credit, s.r.o. U leasingové smlouvy po uhrazení odkupní ceny obdržíte fakturu.).

    Pokud je součástí smlouvy i pojištění vozidla, ukončuje se rovněž automaticky, a to k datu splatnosti poslední platby. Od tohoto data je nutno sjednat nové pojištění odpovědnosti (případně i havarijní pojištění). Jakékoliv vystavené zelené karty pozbývají tímto datem platnost.

    Pro detailní informace volejte tel. číslo 234 650 380.

  • Kde sjednat Ford Pojištění?

    Pro sjednání Ford Pojištění kontaktujte prosím svého autorizovaného prodejce Ford, který Vám připraví komplexní nabídku

    Síť autorizovaných prodejců naleznete zde.

    Jak postupovat v případě pojistné události?

    Pokud je vaše vozidlo nezpůsobilé provozu a potřebujete tedy asistenční službu, volejte +420 241 170 000.

    Kontaktujte pojišťovnu a nahlaste pojistnou událost na tel. čísle +420 241 170 000.

    Objednejte se u svého domovského servisu za účelem opravy vozidla. Domovský servis naleznete na zadní straně brožury, kterou jste obdrželi při sjednání pojištění, případně na pojistné smlouvě.

    Ve kterých zemích platí moje pojištění?

    Přesné a aktuální údaje naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách platných pro Vaši smlouvu. Obdrželi jste je při sjednání smlouvy do Vaší mailové schránky. Pro povinné ručení naleznete rozsah územní platnosti pojištění na Vaší zelené kartě.

    Mám nárok na náhradní vozidlo?

    Nárok na náhradní vozidlo se řídí Doplňkovými pojistnými podmínkami pro asistenční služby. Z povinného ručení i havarijního pojištění má zákazník nárok na zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy pojištěného vozidla s limitem pojistného plnění 1.000,-Kč/den včetně DPH u neplátců DPH a 1.000,-Kč/den bez DPH u plátců DPH, nejdéle však po dobu 6 kalendářních dnů.

    Dále je v nabídce možnost sjednání prodloužení doby zapůjčení náhradního vozidla z asistenčních služeb dle aktuální nabídky a sjednaného pojištění, detaily naleznete zde.

    Budou použity originální náhradní díly Ford při opravě?

    Ano, při opravě vozidla v autorizovaném servise Ford (aktuální síť autorizovaných servisů naleznete zde), budou vždy použity výhradně originální díly Ford.

    Jak můžu hradit pojistné?

    Pojistné můžete hradit měsíčně nebo ročně – frekvenci úhrad si zvolíte při sjednávání smlouvy.

  • Vyhledání vozidla podle VIN v databázi společnosti FCE Credit, s.r.o.

    Pro vyhledávání financovaných vozů klikněte na níže uvedený odkaz.

    Vyhledat podle VIN

  • Chcete se dozvědět více o nebankovním registru klientských informací – NRKI?

    Základním účelem Nebankovního registru klientských informací (NRKI) je vzájemné informování věřitelských subjektů o záležitostech vypovídajících o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce jejich klientů.

    NRKI tak přispívá ke zjednodušení a ke zprůhlednění vztahů mezi věřitelem a dlužníkem. NRKI obsahuje informace o klientech leasingových společností a poskytovatelů splátkového prodeje. Snižuje tak riziko, že se klient dostane do stavu předlužení.

    Databáze NRKI jsou důkladně zabezpečeny proti zneužití.

    Informace o klientovi jsou v NRKI uloženy po dobu 4 let a lze je z NRKI získat pouze se souhlasem klienta (rovněž některé informace se do NRKI nedostanou bez souhlasu klienta).

    Bližší informace o NRKI lze získat na adrese: www.llcb.cz.

    Plné znění informačního memoranda Bankovního a Nebankovního registru klientských informací lze stáhnout přímo zde (PDF 99KB).

  • Pro účely tohoto reklamačního řádu se použijí následující definované výrazy:

    „Zákazník“ je spotřebitel, který uzavřel s FCE smlouvu o spotřebitelském úvěru, případně jednal s FCE o jejím uzavření „FCE“ je FCE Credit, s.r.o., IČO: 256 15 564, se sídlem Karolinská 654/2, Praha 8 – Karlín, PSČ: 186 00, zapsaná v obchodní rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 55034
    „Prodejce“ je zprostředkovatel, prostřednictvím kterého byla uzavřena smlouva o spotřebitelském úvěru mezi Zákazníkem a FCE
    „Reklamace“ je forma uplatnění práv Zákazníka z odpovědnosti FCE za porušení jejích povinností ze závazkového vztahu, případně právních předpisů (například nedodržení smluvních podmínek či právních předpisů)
    „Stížnost“ je možné podat především v případech, kdy se Zákazník domnívá, že FCE či jejím jménem jednající Prodejce nedodrželi pravidla jednání či vystupování, případně k formě a obsahu poskytnutých informací
    „Podání“ zahrnuje Reklamaci i Stížnost pro účely těchto Pravidel vyřizování reklamací a stížností.
    Každý Zákazník FCE má právo vyjádřit svou nespokojenost s poskytovanými produkty, službami, chováním zaměstnanců FCE, nebo Prodejce, a to formou Podání zaslaného na adresu FCE. Tento předpis upravuje způsob komunikace Zákazníka a FCE v takových případech.

    V případě, že ze zaslané komunikace Zákazníka nebude zřejmé, že se jedná o Reklamaci či Stížnost, může být posuzována jako podnět, žádost či návrh ke zlepšení.

    I. NÁLEŽITOSTI PODÁNÍ

    Aby FCE mohla Podání co nejlépe vyřídit, musí obsahovat následující informace o Zákazníkovi a předmětu Podání:

    • jméno, příjmení, případně datum narození u fyzické osoby nebo název obchodní firmy a IČO u fyzické osoby podnikající či právnické osoby; dále kontaktní adresu, případně telefonický kontakt pro urychlení a zjednodušení komunikace mezi Zákazníkem a FCE;
    • pokud má Zákazník uzavřenu smlouvu s FCE, pak číslo smlouvy, které se podání týká;
    • VIN motorového vozidla, pokud je již známo;
    • vylíčení podstatných údajů o předmětu Podání s doložením relevantní dokumentace;

    FCE může vyzvat Zákazníka k doplnění dalších skutečností či dokumentů a v případě, že Zákazník tyto nedoplní, FCE vyřídí Stížnost v rozsahu, který FCE předložené skutečnosti umožní.

    II. ZPŮSOB PODÁNÍ REKLAMACÍ A STÍŽNOSTÍ

    FCE přijímá Reklamace a stížnosti zpravidla v písemné formě, Zákazník může Podání uplatnit jedním z následujících způsobů:

    Všechna Podání FCE eviduje v interním systému v elektronické formě.

    III. LHŮTY K PODÁNÍ, JEHO VYŘÍZENÍ A ZPŮSOB INFORMOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA

    FCE doporučuje Podání učinit bez zbytečného odkladu poté, co nastanou důvody pro jeho podání.

    FCE je povinna Podání prošetřit a v případě potřeby si vyžádat stanovisko dalších osob, kterých se případně Podání týká.

    Lhůta pro vyřízení Podání činí maximálně 30 kalendářních dnů od data přijetí podání FCE.

    Pokud není možné Stížnost vyřídit v uvedené lhůtě, je Zákazník informován o aktuálním stavu řešení a o předpokládané konečné lhůtě vyřízení.

    O způsobu vyřízení Podání ze strany FCE bude Zákazník informován písemně poštou, případně osobně. Náklady spojené s vyřizováním Podání uplatněných Zákazníky nese FCE. FCE jakožto poskytovatel úvěru však nevyřizuje reklamace týkající se technického stavu financovaného vozidla a jeho případných vad.

    IV. MOŽNOSTI MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPORU A ORGÁNY DOHLEDU

    Zákazník má právo, zejména je-li nespokojen se způsobem vyřízení svého Podání, kontaktovat příslušný orgán pro tzv. mimosoudní řešení sporů. Tímto orgánem je:

    1. Finanční arbitr ČR, Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1 Tel.: +420 257 042 070, ID datové schránky: qr9ab9x, e-mail: arbitr@finarbitr.cz (www.finarbitr.cz) pro oblast finančních služeb uvedených v zákoně č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů, tj. zejména pro spory týkající se poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru.
    2. nebo subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu a zveřejněný na jeho internetových stránkách (www.mpo.cz) v případech, kdy není dána působnost finančního arbitra.

    Zákazník se také může obrátit na Českou národní banku, Sekci dohledu nad finančním trhem II, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1 Tel: +420 224 411 111, Fax: +420 224 412 404. Dotazy či podněty vůči České národní bance lze podat písemně nebo elektronicky prostřednictvím výše uvedené poštovní adresy a telefonního čísla, případně prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách: www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_obecny_dotaz/obecny_dotaz.html.

    V. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    Tento reklamační řád je veřejně přístupným dokumentem a je zveřejněn na webových stránkách FCE (www.fordcredit.cz) a nabývá účinnosti dnem 1.10.2017.

  • I. ÚČEL A VYMEZENÍ POJMŮ

    Cílem tohoto dokumentu je poskytnout fyzickým osobám – spotřebitelům („Klient“), které se společností FCE Credit, s.r.o., se sídlem Praha 8, Karolinská 654/2, PSČ 18600, IČO: 256 15 564 („FCE“) uzavřely smlouvu o spotřebitelském úvěru ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, a které se dostaly do problémů se splácením svých závazků vůči FCE, základní informace o řešení nastalé nepříznivé situace a dále poskytnout zaměstnancům a dalším osobám, které s Klienty v prodlení za FCE jednají základní osnovu pro poučení, které jsou povinni poskytnout Klientům.

    II. KAM SE OBRÁTIT V PŘÍPADĚ PROBLÉMŮ SE SPLÁCENÍM

    V případě, že se Klient obává, že by nemusel být schopen hradit své dluhy ze smlouvy o spotřebitelském úvěru uzavřené s FCE včas, případně se Klient již do prodlení dostal, měl by se Klient, co nejdříve obrátil na FCE, pro tyto účely může Klient využít emailovou adresu: creditcz@ford.com nebo telefonní číslo +420 234 650 368.

    Příslušný pracovník FCE vzniklou situaci s Klientem projedná a pokusí se najít nejvhodnější řešení vzniklé situace. V případech, kdy Klient není schopen uhradit své dluhy v termínech uvedených v úvěrové smlouvě, může FCE písmeně požádat o odklad vymáhacích úkonů 1 – 3 splátek, s tím, že Klient nemá na odklad takových úkonů právní nárok.

    III. MOŽNOST ODDLUŽENÍ

    Pro koho je oddlužení určeno Oddlužení (rovněž známe jak o tzv. osobní bankrot) je určeno pro Klienty, kteří jsou v úpadku a nejsou schopni plnit své dluhy. Na straně Klienta tedy musí být splněny tyto podmínky:

    a) Klient má peněžité dluhy po dobu delší 30 dnů ode dne splatnosti;
    b) vůči dvěma a více věřitelů;
    c) není schopen tyto dluhy plnit; a
    d) až na výjimky nesmí mít Klientovi dluhy původ v jeho podnikatelské činnosti.

    Klient musí být v rámci oddlužení schopen splatit minimálně 30 % svých nezajištěných dluhů; výjimku tvoří případy, kdy by věřitelé souhlasili s nižším uspokojením. Zajištěné dluhy se uspokojují zvlášť z majetku, který je předmětem zajištění.

    Oddlužení může být provedeno dvojím způsobem:

    a) jednorázově – kdy se postupuje obdobně jako v případě konkurzu a je tedy zpeněžen majetek ve vlastnictví Klienta v okamžiku, kdy bylo o oddlužení rozhodnuto. Oddlužení se však nedotýká majetku, který Klient nabude teprve v budoucnu; nebo
    b) prostřednictvím splátkového kalendáře – kdy je Klient povinen měsíčně odvádět věřitelům ze svých příjmů veškeré prostředky, které převyšují nezabavitelnou částku pro účely exekuce přednostních pohledávek. Výše nezabavitelné částky se odvíjí od počtu vyživovaných osob. Podrobný návod pro výpočet nezabavitelné částky je možné získat na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti http://insolvencni-zakon.justice.cz/kalkukator-splatek/kalkulacka-vypocet.html.

    V případě, že byly podmínky oddlužení splněny, může Klient požádat insolvenční soud o osvobození od placení neuhrazené části svých dluhů. Klient tedy nebude povinen zbylou část dluhů hradit. Výjimkou jsou případy, kdy by se Klient v rámci oddlužení dopustil podvodného jednání nebo by některé své věřitele zvýhodňoval.

    Kam se může Klient obrátit, chce-li požádat o oddlužení

    S návrhem na oddlužení se musí Klient obrátit na příslušný insolvenční soud. Spolu s návrhem na oddlužení musí být insolvenčnímu soudu dodány rovněž informace o příjmech Klienta za poslední 3 roky, které musí být Klient schopen doložit listinami (např. výplatními páskami, daňovými přiznáními apod.). Klient rovněž předkládá přehled svého majetku a dluhů a odhad svých příjmů v příštích pěti letech.

    Insolvenční návrh musí pro Klienta (pokud nemá sám právnické vzdělání) sestavit některá z následujících osob: advokát, notář, soudní exekutor, insolvenční správce, nebo tzv. akreditovaná osoba. Seznam akreditovaných osob je dostupný na stránkách Ministerstva spravedlnosti: https://sako.justice.cz. Maximální odměna, kterou mohou vše uvedené osoby za sepsání návrhu požadovat je 4.000,- Kč.

    Povinnosti Klienta v průběhu oddlužení

    V případě, že bude Klientovi oddlužení povoleno:

    a) je povinen vykonávat výdělečnou činnost a v případě, že je nezaměstnaný, o získání příjmu usilovat. Podnikat je v případě oddlužení možné pouze se souhlasem insolvenčního správce;
    b) je povinen předkládat insolvenčnímu soudu přehled svých příjmů a oznamovat mu změnu bydliště a zaměstnavatele;
    c) nebude moci bez souhlasu insolvenčního správce odmítnout dar ani dědictví. Prostředky takto získané budou použity na úhradu dluhů Klienta; a
    d) nesmí přijímat nové dluhy, které by nebyl schopen ve stanovené době splatnosti uhradit.

    IV. MOŽNOSTI BEZPLATNÉHO PRÁVNÍHO PORADENSTVÍ

    FCE upozorňuje Klienta, že se v případě problémů se splácením svých dluhů může rovněž využít bezplatného právního poradenství organizovaného prostřednictví České advokátní komory.

    Bližší informace týkající se poskytování bezplatného právního poradenství a kontaktní údaje jsou dostupné na webové adrese: http://www.cak.cz/scripts/detail.php?id=2617

    I v případě, kdy má dlužník rovněž dluhy z podnikání, je oddlužení přípustné, za předpokladu, že (i) věřitel, o jehož pohledávku jde, s oddlužením souhlasí; (ii) jde o dluh, který je zajištěn (věřitelé se tedy uspokojí z tohoto zajištění); (iii) jde o dluh, který zůstal neuspokojen poté, co byl konkurs na majetek Klienta zrušen po splnění rozvrhového usnesení nebo proto, že je majetek Klienta pro uspokojení věřitelů zcela nepostačující.

  • Poskytovatelem úvěru je FCE Credit, s.r.o. („FCE“)
    IČ: 25615564, DIČ: CZ25615564
    zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 55034
    sídlo a adresa pro doručování: Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8
    tel.č.: +420 234 650 111, email: creditcz@ford.com

    Dovolujeme si Vás upozornit, že zasílání informací prostřednictvím emailu není zcela bezpečné. Přestože se snažíme co nejlépe ochránit Vaše osobní údaje, nemůžeme zaručit bezpečnost Vámi zasílaných dat emailem a jejich zasílání je na Vaše vlastní nebezpečí. Ujišťujeme Vás, že s Vašimi osobními údaji bude společnost FCE Credit, s.r.o. zacházet s maximální péčí a s ohledem na maximální možnou bezpečnost a zabránění neautorizovaného přístupu.

    Kontaktní formulář
    K zaslání žádosti nebo dotazu můžete využít také zabezpečený kontaktní formulář Ford Credit. Vaše žádost/dotaz bude vyřízena do 5 pracovních dní. V případě potřeby kontaktujte prosím Ford Credit na telefonním čísle +420 234 650 111 v pracovních dnech (pondělí - pátek) od 9:00 do 17:30 hodin.

    Registraci FCE je možné si ověřit na adrese www.cnb.cz

    Reklamační řád naleznete zde.

    Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení řízení před Finančním arbitrem, se sídlem Legerova 1581/69, Praha 1, který je subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti finančních služeb ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Na stránkách www.finarbitr.cz je možné získat více informací.

    Orgánem dohledu v oblasti spotřebitelských úvěrů je Česká národní banka, Na Příkopě 28, Praha 1, PSČ 115 03, www.cnb.cz.

    Pro posouzení úvěruschopnosti spotřebitele FCE vyžaduje předložení následujících dokladů: vyplněný „Informační list“ (dostupný zde), kopii dvou dokladů totožnosti spotřebitele, doklady prokazující výši měsíčních příjmů a výdajů spotřebitele (například 3 po sobě jdoucí měsíční výpisy z účtu, 3 po sobě jdoucí mzdové pásky… apod.) ne starší 4 měsíců. Proces uzavírání úvěrové smlouvy je takový, že spotřebitel podá FCE nezávaznou žádost o uzavření smlouvy s požadovanými dokumenty. FCE následně ověří mj. úvěruschopnost spotřebitele a vyhodnotí jeho žádost. Pokud bude žádost kladně vyhodnocena ze strany FCE, může spotřebitel adresovat FCE závazný návrh na uzavření úvěrové smlouvy. V dostatečném předstihu před takovým závazným návrhem spotřebitele budou spotřebiteli také poskytnuty standardní informace o spotřebitelském úvěru. Spotřebitel předkládá FCE návrh úvěrové smlouvy prostřednictvím vybraného zprostředkovatele. FCE bude u většiny typů produktů požadovat také předložení plné moci s ověřeným podpisem spotřebitele pro účely změny vlastníka vozidla ze spotřebitele na FCE. FCE je oprávněna si v rámci procesu uzavření úvěrové smlouvy vyžádat i další relevantní dokumenty, zejména pro posouzení úvěruschopnosti spotřebitele.

    FCE neposkytuje spotřebiteli radu ve smyslu § 85 odst. 1 zákona o spotřebitelském úvěru.

    FCE poskytuje vázané spotřebitelské úvěry čerpané spotřebitelem za účelem financování úhrady části kupní ceny motorového vozidla pořizovaného spotřebitelem od zprostředkovatele.

    Podmínkou čerpání úvěru je vždy sjednání zajišťovacího převodu vlastnického práva k financovanému vozidlu a deponace velkého technického průkazu vozidla u FCE. V některých případech může FCE požadovat zajištění ve formě ručitelského prohlášení.

    Spotřebitelský úvěr může být sjednán na dobu 24 - 60 měsíců.

    Ford Mondeo Trend 1.5 EcoBoost
    Cena vozu včetně DPH
    689 990 Kč
    Záloha 58,70 % 405 050 Kč
    Doba trvání úvěru 60 měsíců
    Celková výše úvěru 284 940 Kč
    Poplatek za zpracování smlouvy 2 849 Kč
    Pevná zápůjční úroková sazba 2,99 %
    RPSN 13,30 % (včetně havarijního pojištění)
    Splátka úvěru 5 119 Kč
    Splátka úvěru včetně pojištění 6 666 Kč*
    Celková částka splatná spotřebitelem 402 809 Kč

    * Nabídka platí pouze pro spotřebitele a nejedná se o závaznou nabídku na uzavření smlouvy. Kalkulace úvěru je platná do 31.12.2018. Individuální nabídku a nabídku pro podnikatele vám připraví autorizovaný partner Ford.

    Spotřebitelský úvěr je splácen v pravidelných měsíčních splátkách ve výši dle úvěrové smlouvy a splátkového kalendáře. Měsíční splátky jsou splatné vždy v den kalendářního měsíce shodným se dnem předání motorového vozidla.

    Spotřebitel je oprávněn spotřebitelský úvěr kdykoli předčasně splatit, a to zcela, nebo z části. V takovém případě je povinen uhradit FCE pouze náklady vzniklé v souvislosti s předčasným splacením, které nepřesáhnou 1% z předčasně splacené části úvěru, přesahuje-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem úvěru jeden rok, nebo 0,5% z předčasně splacené části úvěru, pokud doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem úvěru jeden rok nepřesahuje. Částka nákladů nepřesáhne částku úroků, kterou by spotřebitel byl povinen uhradit FCE za dobu od předčasného splacení do skončení sjednané doby úvěru.

    Vyžaduje se, aby ke smlouvě byla uzavřena smlouva o doplňkové službě - pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem financovaného vozidla a havarijní pojištění financovaného vozidla. Obecně FCE umožňuje, aby spotřebitel uzavřel zmíněné smlouvy sám s jím vybranou pojišťovnou, případně lze zařadit vozidlo do pojištění prostřednictvím FCE. Nicméně, u některých produktů FCE vyžaduje, aby smlouva o zařazení vozidla do pojištění byla uzavřena s FCE, a to s možností výběru následujících poskytovatelů pojištění: Allianz pojišťovna a.s., Generali pojišťovna a.s. a Česká pojišťovna a.s..

    Pokud spotřebitel bude v prodlení s platbou vyplývající z úvěrové smlouvy může FCE požadovat zákonný úrok z prodlení ve výši odpovídající nařízení vlády č. 351/2013 Sb., jehož výše činí 8,05% p.a. Dále může FCE v případech specifikovaných v úvěrové smlouvě od úvěrové smlouvy odstoupit. Toto právo má FCE zejména v případě, že spotřebitel je v prodlení s úhradou platby z úvěrové smlouvy i poté, co jej FCE vyzvala k úhradě a poskytla mu k úhradě lhůtu alespoň 30 dnů. V případě odstoupení od úvěrové smlouvy dochází také k zániku pojištění sjednaného prostřednictvím FCE a případných dalších doplňkových produktů. Dále může také dojít k převodu vlastnictví k financovanému vozidlu ze spotřebitele na FCE (v závislosti na typu produktu) a FCE může spotřebitele vyzvat k vrácení financovaného vozidla, případně jej spotřebiteli odebrat a FCE může vzniknout právo vozidlo prodat třetí osobě. FCE může také požadovat účelně vynaložené náklady, které FCE vzniknou v souvislosti s prodlením spotřebitele. Dále může FCE v dohodnutých případech požadovat po spotřebiteli úhradu smluvní pokuty.

  • Nabídka financování není závaznou nabídkou na uzavření smlouvy.

    FCE Credit, s.r.o.
    se sídlem: Praha 8, Karolinská 654/2, PSČ: 186 00
    IČO: 256 15 564 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 55034

    Číslo účtu pro platby
    Pro platbu pravidelných splátek slouží účet FCE Credit, s.r.o., vedený u Citibank a.s. Při každé platbě uveďte variabilní symbol, který je uveden ve splátkovém kalendáři, a který je shodný s číslem smlouvy.
    Citibank - účet č. 2019660702/2600

    Vznikne-li mezi FCE a zákazníkem – spotřebitelem spor při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru, pak je dotčený zákazník oprávněn obrátit se v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na finančního arbitra (www.finarbitr.cz, Legerova 1581/69, 110 00, Praha 1), který je mimo jiné oprávněn rozhodovat takové spory. V závislosti na povaze sporu však může být příslušným i orgán jiný. Na žádost zákazníka – spotřebitele jej bude FCE informovat o konkrétním orgánu příslušném pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.

Top